.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيداشدن جعبه سياه بالگردفدراسيون کوهنوردي

رئيس ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه استان مازندران ضمن اعلام خبر پيدا شدن جعبه سياه بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي ، تصريح کرد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد لنگر کردن بار تير آهن که به صورت يدک کش حمل مي شد ، باعث انحراف و سقوط بالگرد گرديده است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر در ساري،مهندس بهزاد پورمحمد افزود: پس از مطلع شدن از سقوط بالگرد ، بلافاصله اکيپي از شوراي تامين استان مازندران جهت بررسي و مشخص شدن علت سقوط به منطقه اعزام گرديد.
وي با اشاره به پيدا شدن جعبه ساه بالگرد ، از مسئولان سازمان هواپيمايي کشوري خواست تا سريعا نسبت به علت وقوع حادثه و پيشگيري از وقوع اين اتفاقات در آينده اهتمام جدي اعمال نمايند.
رئيس ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه استان مازندران در خصوص اينکه گفته مي شود بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي نيست ، پاسخ داد: اين بالگرد به صورت استيجاري به فدراسيون کوهنوردي تحويل شده است.
پورمحمد در ارتباط با آمار کشته شدگان حادثه مذکور ، گفت: تعداد متوفيان حادثه همان 6 نفر است که اعلام شده و محل سقوط نيز در منطقه لاسم بوده است.
به گزارش مهر ، يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد ماه جاري در منطقه لاريجان آمل سقوط کرد.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.